Advanced Cash

Advanced Cash to powstały w 2014 i zarejestrowany na Belize system płatności, posiadający licencję finansową na swoją działalność (International Money Transmission Business № IFSC/60/237MT/15 oraz International Payment Processing Services № IFSC/60/237PPS/15) wydaną przez belizejską Komisję Usług Finansowych. System ten przeżywa bardzo dynamiczny rozwój i posiada kilka ciekawych rozwiązań, które wyróżniają go na tle konkurencji. Szczególnie na uwagę zasługują: brak opłat za wewnętrzne transakcje, oferta karty wirtualnej oraz debetowej, łatwość zasilenia oraz wypłaty, niskie prowizje, wysoki poziom bezpieczeństwa. REJESTRACJA

Konto możemy założyć w bardzo prosty sposób, podając jedynie imię, nazwisko, adres e-mail oraz hasło. Następnie zostajemy automatycznie przekierowani na swoje konto, na którym od razu otwierają się 4 portfele w walutach: USD, GBP, EUR, RUB. Warto od razu ustawić sobie ustawienia bezpieczeństwa konta. Polecam również dokonanie weryfikacji konta, choć nie jest ona wymagana, aczkolwiek jej brak wiąże się z pewnymi restrykcjami o czym później.

Zasilanie/depozyty

Konto AdvCash mozemy zasilić:

1) z konta bankowego:
– z konta bankowego w trybie instant (tylko banki rosyjskie): SberBank, Alfa-click, PSB, RSB
– zwykłym zagranicznym przelewem bankowym (dla zweryfikowanych użytkowników)
– transferem SEPA (tylko w euro)

2) z systemów płatności:

PerfectMoney – 1.25%
Bitcoin – 0%
OkPay – 1.25%
Payeer – 3.4%
Paxum – 1.25%
BTC-E – 1.25%
EXMO – 0.5%
Yandex.money – 4.95%
eCoin – 2%
WebMoney – 3%

Wypłaty

– do innego usera adcash (bez prowizji)
– na adres e-mail niezarejestrowanego jeszcze usera (bez prowizji)
– na jakąkolwiek kartę debetową VISA/Mastercard – limit: $5000/dziennie na kartę. Opłata: $5.99 + 0.5%
– na inny system płatności: BTC (brak prowizji), PerfectMoney (0.75%+PM fee – 0.5%), Payeer (0.5%+payeer fee – 0.95%), OKPay (0.5%+okpay fee – 0.5%), WebMoney (0%+webmoney fee – 3%)
– poprzez przelew bankowy (wkrótce)

Karta debetowa

System umożliwia nam zamówienie karty debetowej/internetowej.

Karta internetowa (wirtualna) jest tworzona automatycznie na naszym koncie. Umożliwia ona dokonywanie zakupów wirtualnych.
Koszt utworzenia karty to $1.
Dzienny limit zasilenia – $10,000
Prowizja 2% za przewalutowanie
Brak opłat miesięcznych!

Karta plastikowa – umożliwia wypłatę środków z bankomatów na całym świecie (z logo mastercard). Wymaga weryfikacji adresu dostarczenia.
Koszt utworzenia karty to $4.99 w przypadku zamówienia jej w ciągu 7 dni od rejestracji konta. W innym wypadku koszt to $14.99. Warto więc podjąć szybką decyzję, czy chcemy korzystać z takiej karty.
Wysyłka karty jest darmowa, jeśli ma być dokonana za pośrednictwem zwykłej poczty. Trwa to 2-3 tygodnie. Jeśli chcemy otrzymać kartę kurierem DHL (w ciągu 3-5 dni), to koszt dostarczenia wynosi $99.

Koszty:
Wypłata w dolarach – $1.99
Wypłata w innej walucie – $2.99
Przewalutowanie – 2%

Limity:
Miesięczny limit wypłat – $90,000
Dzienny limit wypłat – $3,000
Dzienny limit zasilenia – $10,000

Brak opłat miesięcznych!

Dla kont niezweryfikowanych:

– Całkowity limit transakcji: $2,500

Doładowanie karty ($0.99):
– max jednorazowe doładowanie: $500
– max dzienne doładowanie: $500
– max ilość doładowań dziennie: 2

Zakupy
– ilość transakcji na dzień: bez limitu
– max dzienna wartość zakupów: $1,000
– max wartość transakcji: $2,500
– całkowita ilość transakcji: bez limitu

Wypłaty w bankomacie
– Całkowita kwota wypłat: $1,000
– max ilość transakcji dziennie: 5
– max jednorazowa wypłata: $200
– max ilość wypłat dziennie: $400

Bezpieczeństwo

Jak to jest oczekiwane od serwisu finansowego poziom bezpieczeństwa AdvCash stoi na bardzo wysokim poziomie. Wszystkie opcje bezpieczeństwa możemy samodzielnie włączać/wyłączać. A oto dostępne opcje (wszystkie są darmowe!):

– inteligentna identyfikacja – domyślnie włączona – wykrywa zmianę adresu ip czy przeglądarki i w razie jej wykrycia wysyła PIN do logowania na adres e-mail
– związanie adresem IP – zawęża dostęp do konta z określonego adresu lub zakresu IP
– autoryzacja SMS – PIN logowania przychodzi na nasz telefon w formie wiadomości SMS.
– hasło do płatności – ustawiamy dodatkowe hasło, które należy podać przy transferze i wypłacie środków na koncie
– karta kodów – autoryzacja transakcji poprzez kartę kodów
– token – kod dostępu generowany z aplikacji (iOS i Android)

Wsparcie klienta

Istnieje kilka metod kontaktu z biurem wsparcia klienta:
– system biletowy (ticket system), czyli wewnętrzna forma kontaktu w systemie. Każdy problem możemy zgłaszać w oddzielnym tickecie.
– czat (skype, icq, na stronie www)
– telefonicznie – od 11:00 do 20:00 (GMT) – +501 223 73 32

Na nasze testowe pytanie otrzymaliśmy na ticket odpowiedź po … 1 minucie. Mam nadzieję, że ten poziom wsparcia będzie utrzymany w przyszłości :)

Weryfikacja

Aby cieszyć się kontem bez limitów wpłat czy wypłat warto nasze konto zweryfikować. Weryfikujemy nasze dane personalne (paszport, prawo jazdy lub dowód osobisty), adres (rachunek za prąd, telefon, wyciąg bankowy lub dokument tożsamości na którym jest nasz adres zamieszkania) oraz nr telefonu (dostajemy PIN, który wprowadzamy na stronie).

Weryfikacja standardowa trwa 1-2 dni robocze.

Brak weryfikacji to brak możliwości wypłat z konta, a limit miesięczny transakcji wynosi $2,500.